LECKE
Itt találhatod a hálózatépítéssel, Network Marketinggel, MLM témával kapcsolatos hasznos, Magyarországon is működő jutaléknövelő leckéket, melyek alkalmazásával garantáltan több pénzt fogsz keresni az MLM üzleteddel, mint valaha.
-
MLM jutaléknövelő gondolkodásmódhoz inspiráció #1
Ha neked sem jött be a másolódás módszere az MLM-ben, mert nem vagy olyan, mint a szponzorod vagy a felsővezetőid…
Olvass Tovább » -
Profi levélírási útmutató MLM-eseknek
Gondot okoz a levél és szövegírás? Nem tudod hogyan keltsd fel az emberek figyelmét az MLM üzleted és terméked iránt?…
Olvass Tovább » -
Hogyan változtasd meg az emberek véleményét az MLM szóról?
MLM hálózatépítés közben, amikor egy új embernek mutatnád be az üzleted falakba ütközöl, ahogy kiejted a szádon az MLM szót?…
Olvass Tovább » -
A telefonálás 8 írott és íratlan szabálya
Ebben a leckében megmutatjuk mit érdemes csinálnod – meg persze mit nem -, hogy hatékonyabbak lehessenek a telefonhívásaid. Majd példákon…
Olvass Tovább » -
Mit NE csinálj az MLM és Network Marketing munkád során
Sok helyen esik szó róla, hogyan és mit csinálj az MLM munkád során, de arról már nem, hogy mit NE!…
Olvass Tovább » -
Hatékony termékbemutató és vásárlás ösztönző módszer
Szinte 100%-os vásárlási és csatlakozási arányt érhetsz el ezzel a módszerrel, ha jól csinálod! Könnyű megérteni, mindenki meg tudja csinálni…
Olvass Tovább » -
Amiért fizet az MLM cég, és amiért nem
Sokszor hallani hálózatépítőktől, hogy nem fejlődik az MLM üzletük, pedig ők keményen dolgoznak vele egész nap. Ha Te is hasonló…
Olvass Tovább » -
Az idő fontossága az MLM üzletben
Az MLM üzletedben az idő a legnagyobb ellenséged! Ha ezt megérted, akkor elkezd nőni a havi jutalékod. Ebben a leckében…
Olvass Tovább » -
Rég nem látott ismerősök hatékony becsatlakoztatása az MLM üzletbe
Emlékszel még? Csörgött a telefonod, ránéztél és láttad, hogy egy olyan ismerősöd hív, akivel ezer éve nem beszéltél. Mire gondoltál…
Olvass Tovább » -
A hatékony MLM üzleti- és termékbemutató alapszabálya
Ha jártál már úgy, hogy a jelölted nem vásárolt vagy nem csatlakozott az üzletedhez a bemutatód után és nem értetted…
Olvass Tovább »